Best you ever had :)

Assalamualaikum , hi dan selamat sejahtera :) beradanya aku disini untuk mencerita kan berita-2 seluruh dunia ecehhh berangan :p hahaha k k tajuk tuu kata apa? hihi okay lah straight to the point :p 31 oct harituu kataa nak hi beday iera  tapi tak jadi dia tak datang hmmm baru nak jumpa dia :'/ctapi tak pe lah next time we can  meet :') okay now nak cite hari tu time aku pergi amik amoi and farzana , dorang kata dorang terserempak dengan ****** hihi takley bagi tauuu dosheww hihi okay now kita gelarkan dia mr.Nobody . k cun? haaa , waitt aku kasi gambar dorang sikit :)

comel en ? hahahahahah :*

okay there she is :) bestieeeee .
okayy babe si amoi tanya aku wuuu mcm mana perangai si mr.Nobody tuu ? then aku citeeee punya citeeee lahh amoi pun sakit hati :'D then dia kata muka nampak baik tapi perangai ya allah , by the wayy , chill laa saya si mr.Nobody memang macam tu , aku lah salah sorang paling rapat dengan dia masa form 1 - 2 je, form 3 err -.- dia agak bajet , ahaha okay dah tak payah cite pasal dia :p

noww farzana , watlek , watpeace :* haa dia pulak gaduh dengan bf dia. bodooo jantan tuh terajangg padan muka buat kawan aku macam ni -,- hishh ! pastu hmmm entah laa sabar k sabar ramai lagi nak kat you :*

sooo lepas dah amik dorang kitorang gi singah hopspital jap adik aku masuk icu ya allah :'( baby lagi dohh hmm, thenn ontheway too times square :D hhihi dorang ni kannn aku suruh amik satu baju taknak ishhhh lain kali amik je aku belanja jangan memalu kang rugi haha :D okayy dah sheshopping sana kitorang gi pulak pavillion :p hahaha karokeeeee sana auwmmmm :* ahah kalau hang dengan aku memang memacam ah korang dapat tu laakorang malu , bapak aku tanya suruh laa korang amik satu baju ;p hihi okayyy then snap snap snap ;p

hehehe okayy , malam tu hihi perasaan sakit hati + happy dohh :p heheh gila-2 semuaaa wait aku uploadd

Aku dengan amoiiii 

farzana and amoi :)

farzanaa



























No comments:

Post a Comment